Firma Victoria?s Secret należy do czołowych sprzedawców bielizny i produktów upiększających – znana jest na całym świecie ze swoich nowoczesnych, inspirowanych modą kolekcji bielizny, luksusowych perfum i spektakularnych pokazów mody.

Poszukiwanie wygodnemu systemu

Kiedy Victoria?s Secret postanowiła wejść ze swoimi produktami na rynek fiński, pomógł im w tym lokalny partner Agora Trading. Firma ta jest uznawana za eksperta, jeżeli chodzi o otwieranie i prowadzenie sklepów i sieci detalicznych.

Podstawą globalnego sukcesu sprzedażowego firmy Victoria?s Secret jest świetna obsługa. Pierwszy fiński sklep został umiejscowiony na lotnisku, którego przestrzeń stanowi bardzo specyficzną przestrzeń handlową.  Na lotniskach, klienci zwykle kupują w pośpiechu, posługując się wieloma różnymi walutami. Sprzedawcy obsługujący klientów w tych wymagających warunkach mają jedno ważne zadanie: muszą zapewnić szybką i bezproblemową usługę pasażerów. 

Aby zagwarantować najlepszą obsługę śpieszącego się klienta, warto pamiętać o tym, jak ważne jest, żeby wszystkie systemy magazynowe działały płynnie, bez pomyłek i bez przestojów.

LS Nav, rozwiązanie, któremu można zaufać

LS Nav, system wzorujący się na Microsoft Dynamics NAV, ma bardzo dobrą reputację zarówno w odniesieniu do handlu detalicznego w podróży, jak i stałych lokalizacjach. System ten, używany przez wiele firm obsługujących strefy podróżnicze i duty-free na całym świecie, ma dwie zasadnicze pozytywne cechy: jest bardzo elastyczny i szybki.  Te, jak i inne powody sprawiły, że  firma Victoria?s Secret wybrała system  LS Nav.

Sukces pierwszego otwarcia

Pierwszy fiński sklep Victoria?s Secret Beauty & Accessories, który został otwarty na lotnisku Helsinki-Vantaa Airport, używał systemu  LS Nav. Solteq, lokalny partner wdrożenia LS Retail, zadbał o to, aby wdrożyć technologicznie dopasowane rozwiązanie przy wsparciu lokalnego partnera Victoria?s Secret?s, firmę Agora Trading.

Dyrektor działu Obsługi Klienta Solteq, Tuula Savolainen tłumaczy: ?W sklepie wdrożyliśmy system LS Nav, który zapewnia kontrolę nad operacjami na każdym etapie sprzedaży?.

?Mieliśmy bardzo napięty grafik? twierdzi  Ioannis Pallis, Dyrektor IT w  Agora Trading. ?Projekt przeprowadzony został bez przeszkód i otworzyliśmy sklep zgodnie z planem. Chociaż, oczywiście było nieco zamieszania przed samym otwarciem?.

Przyszłość jest optymistyczna

Firma Victoria?s Secret otworzyła kolejny sklep w centrum handlowym Forum, w samym centrum Helsinek i planuje otwarcie sklepów w kolejnych lokacjach w Finlandii.

 

Artykuł został przygotowany w ramach współpracy co-marketingowej LS Retail na podstaw tekstu: https://www.lsretail.com/customers/victorias-secret/autor: LS Retail

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *