Zarządzanie rezerwacjami w restauracji- innowacyjne technologie

Filozofia LS Retail opiera się na ułatwianiu przedsiębiorcom zarządzania swoimi firmami i wszystkimi procesami, które są niezbędne w nowoczesnej sprzedaży. Głównymi ograniczeniami efektywnego wykorzystania oprogramowania do wsparcia tych procesów, okazały się manipulowanie kilkoma osobnymi systemami, z których każdy odpowiadał innej gałęzi biznesu oraz próba integracji danych pochodzących z różnych źródeł. Wychodząc naprzeciw tym problemom, stworzony został rozbudowany, kompleksowy system do zarządzania sprzedażą detaliczną na każdym poziomie i za pomocą wielu kanałów ? LS NAV, oparty na środowisku Microsoft Dynamics. W ofercie LS Retail są systemy dostosowane do konkretnej specyfiki sprzedaży w sklepach, restauracjach i stacjach benzynowych.

To jednak nie wszystko, rozbudowując system o coraz więcej funkcjonalności, LS Retail proponuje szeroki wybór rozszerzeń do LS Nav. Najnowszym z nich jest LS Activity, narzędzie do zarządzania wydarzeniami w sklepie czy w restauracji. Dotyczy to organizacji i biletowania spotkań promocyjnych, warsztatów i innego rodzaju eventów we wszystkich lokalizacjach oraz rezerwacji miejsc i usług. Efektem implementacji LS Activity jest usprawnienie pracy managerów, którzy są w stanie za pomocą jednej platformy zarządzać wydarzeniami w całej sieci i być na bieżąco ze wszystkimi statystykami, a także dla klientów, którzy w jednym miejscu mogą dokonywać rezerwacji czy zakupu biletów.

Integracja LS Activity z LS Nav jest kluczowa dla uproszczenia i usprawnienia zarządzania eventami i rezerwacjami, włączając te procesy do jednego systemu operacyjnego i finansowego. Rodzaje aktywności, których organizację wspiera LS Activity zależą od typu przedsiębiorstwa, a system jest elastyczny w dopasowaniu rodzaju sprzedaży do typu wydarzenia.

Dodatkowo LS Activity umożliwia:

–  projektowanie i drukowanie biletów na wydarzenia

– śledzenie rezerwacji i płatności

– zarządzanie zasobami niezbędnymi do organizacji wydarzenia: miejscem, sprzętem i zaangażowanym personelem

– integrowanie wydarzeń z promocjami na konkretne produkty i usługi

– rezerwację indywidualnych spotkań przez klientów.

Więcej o rozwiązaniu LS Activity na stronie producenta – https://www.lsretail.com/products/ls-activity-reservation-software/

Zapraszamy też na stronę poświęconą rozwiązaniu LS NAV – http://retail-software.pl/produkty/ls-nav/

Jeśli masz dodatkowe pytania, napisz do certyfikowanych ekspertów EIP – ask@retail-software.pl

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *