Pakiet aplikacji mobilnych dostępnych w LS Nav gwarantuje, że klienci staną się centralnym punktem w prowadzonej działalności. Dzięki tym aplikacjom możliwe jest zarządzanie lojalnością klienta we wszystkich kanałach za pośrednictwem spersonalizowanych ofert, promocji, zachęt i informacji o asortymencie. Oferując możliwość zamawiania artykułów specjalnych, wycofanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie, klienci realizują swoją potrzebę personalizacji. Szybkie i sprawne zarządzanie zamówieniami składanymi online, z możliwością odbioru zamówionego towaru w sklepie – funkcja „kliknij i odbierz”.

Kliknij i odbierz

Elastyczność i wygoda: niech klienci zdecydują, w jaki sposób chcą odebrać swoje zakupy. Funkcja „kliknij i odbierz” zapewnia klientom możliwość dokonywania zakupów online lub za pośrednictwem aplikacji mobilnych, a następnie decydowania o tym, czy zamówione towary mają zostać przesłane bezpośrednio do ich domu, czy też wolą odebrać je osobiście w sklepie lub magazynie. Funkcja „kliknij i odbierz” dostępna jest dla transakcji realizowanych z aplikacji mobilnych i w sklepie internetowym.

Całkowita integracja ze sklepem internetowym

JW ramach LS Nav, obsługa w sieci, przez urządzenia mobilne i w sklepie tradycyjnym są w pełni zintegrowane, zapewniając pełny wgląd w prowadzoną działalność. Klienci mogą korzystać ze sklepu internetowego, oferującego nieprzeciętną elastyczność w zakresie realizacji transakcji. Prowadzi to do zwiększania wartości koszyka: w sklepie internetowym możliwe jest rekomendowanie artykułów, którymi klienci mogą potencjalnie być zainteresowani – wynika to z ich upodobań i historii zakupów. Usługi maszynowego uczenia się wykorzystują historię zakupów, aby móc zaprezentować klientom istotne dla nich artykuły. Ogromna elastyczność: Oprogramowanie LS Nav oferuje wbudowane możliwości integracji z nopCommerce oraz Magento, a ponadto może być w prosty sposób zintegrowane ze stronami internetowymi utworzonymi na bazie popularnych platform.

Możliwość zbierania i wykorzystywania punktów

Warto nagradzać klientów za ich wierność, bez względu na miejsce, w którym zdecydują się dokonać zakupu. W ramach programów lojalnościowych w LS Nav wszystkie zakupy przez zarejestrowanych użytkowników w sposób automatyczny powodują naliczenie punktów lojalnościowych, bez względu na to, czy transakcja zostanie zarejestrowana w terminalu POS, za pośrednictwem aplikacji lojalnościowej, czy sklepu internetowego. System może ponadto zostać tak skonfigurowany, aby przypisywał różne wartości punktowe w zależności od zakupu konkretnych artykułów. W dowolnym czasie klienci mogą zdecydować się na zapłatę za zakupy nagromadzonymi punktami lojalnościowymi.

Programy lojalnościowe

Dobrze zarządzany program lojalnościowy to kolejny powód, aby klienci wracali do sklepu po kolejne zakupy. Dzięki LS Nav możliwe jest nagradzanie członków programu lojalnościowego ofertami specjalnymi, co zapewnia większą atrakcyjność programu i okazję do pozyskania większej liczby użytkowników. System umożliwia przypisywanie użytkowników do różnych programów członkowskich, w zależności od poziomu wydatków we wszystkich kanałach. Członkom tych grup można nadawać różne atrybuty, w zależności od ich zainteresowań, a także adresować do nich odpowiednio dopasowane kampanie i oferty. Możliwe jest także rozszerzenie programów lojalnościowych o zakupy dokonywane w sklepie internetowym lub za pośrednictwem urządzeń mobilnych.