LS Nav In-Store Management to przyjazne dla użytkownika narzędzie do zarządzania pracownikami w połączeniu z wydajnymi funkcjami zaplecza. Monitorowanie wskaźników KPI, zarządzanie stanami magazynowymi, przygotowanie do sezonu, zakupy wstępne i decydowanie o przydziałach artykułów – wszystkie te czynności mogą być wykonywane z centrali. Kierownik ma całkowitą kontrolę czynności realizowanych w placówkach, a system zapewnia szybką i dokładną replikacją danych pomiędzy terminalami POS, zapleczem, a centralą.

Proste operacje na zapasach na urządzeniach mobilnych

System oferuje zaawansowane funkcje zarządzanie zapasami na urządzeniach przenośnych. Dzięki temu pracownicy zyskują mobilność, a jednocześnie mogą prowadzić wszelkie niezbędne operacje na zapasach, takie jak odbiór towarów, wybór artykułów, zliczanie, zmiany stanów magazynowych i wystawianie zamówień.

Zarządzanie etykietami cenowymi

LS NAV wyposażony jest w zaawansowany system zarządzania etykietami cenowymi, obsługujący etykiety papierowe i elektroniczne. System może także drukować etykiety produktowe na potrzeby prezentacji cen i stanu zapasów. Możliwe jest skonfigurowanie różnych parametrów etykiet, które pomogą w zarządzaniu zmiennymi grupami artykułów.

Zarządzanie kampanią detaliczną

System umożliwia tworzenie kampanii z ofertami specjalnymi i łączenie ich z propozycjami dla klientów. Rejestruje wszystkie transakcje zrealizowane w wyniku kampanii, co ułatwia kierownictwu przeprowadzenie analizy postępów danej kampanii i związanych z nią przychodów.