Adidas LS Retail software

Zarówno dla firmy adidas, jak i dla LS Retail jednym z najważniejszych elementów strategii rozwoju, a można nawet najważniejszym jest to, by klienci byli coraz bardziej zadowoleni z doświadczeń zakupowych, jakich dostarczą wszystkie firmowe kanały sprzedaży. LS Retail pracuje nad zwiększeniem funkcjonalności wszelkich systemów, zaczynając od mobilności, aż po możliwości personalizacyjne.

Dotyczy to różnych dostępnych urządzeń przenośnych, jak również nowoczesnych produktów stosujących rozwiązania Sztucznej Inteligencji (AI) do wprowadzania spersonalizowanych rekomendacji dla klienta. W przyszłości, tak jak do tej pory,  LS Retail będzie wspomagało firmę adidas w utrzymaniu jej ogólnoświatowego statusu sprzedawcy, dla którego zadowolenie klienta jest priorytetem.

Obejrzyj Dominika Meiera z firmy adidas przemawiającego na conneXion w Madrycie

adidas, jako zadowolony użytkownik LS Retail, poleca efektywność rozwiązań LS Fashion.

Z ponad 3 tysięcy sklepów marki adidas na całym świecie,  1150 używa rozwiązania LS Retail.

 

W hadlu non stop pojawiają się nowe trendy, które należy na bieżąco obserwować i studiować, włączając także strategię wielokanałowej sprzedaży. Postawienie klienta w centrum Twojego biznesu jest kluczowe dla osiagnięcia sukces. Rozwiązania LS Retail wspomagają rozwój Twojej strategii rozwoju, pomogą odnaleźć potrzeby i osiągnąć oczekiwane rezultaty.

– Martin Walz , CoE Retail Business Solutions
adidas

Rozwiązanie, na którym można polegać

Trzeba podkreślić, ze światowej klasy doświadczenie zakupowe, które oferuje adidas, jest także możliwe dzięki rozwiązaniom LS Retail, które pomogły firmie osiągnąć cele i zoptymalizować środowisko sprzedażowe przez:

 

  • ciągłe ulepszenie systemów, z wielokrotnymi wydaniami w ciągu roku,
  • wysoką użyteczność: prosta obsługa systemu sprawia, że szkolenie zespołu jest szybkie i bezproblemowe,
  • dogłębne zrozumienie problemów biznesowych przez zespół IT LS Retail,
  • wysoki poziom kastomizacji,
  • elastyczność: system w prosty i szybki sposób jest w stanie reagować na potrzeby i zmiany rynkowe;
  • wspomaganie wysokiej jakości: zespół LS Retail zapewnienia otwarte, szczere i oparte na faktach dyskusje, które pomagają wprowadzić zmiany i osiągnąć szybkie i efektowne rezultaty.

Bogaty w funkcjonalność, zorientowany na klienta

Dziś, dzięki LS Retail, adidas może zarządzać swoim biznesem o wiele bardziej efektownie i lepiej służyć klientom dzięki takim rozwiązaniom jak:

  • funkcja auto-uzupełniania: to, co było uzależnione od manualnych procesów teraz zostało zautomatyzowane,
  • integracja e-biznesu: klienci adidas mogą sprawdzać dostępność produktów w sklepie poprzez stronę internetową,
  • moblina ewidencja stanu magazynu: pracownicy sklepów mogą na bieżąco sprawdzać stan magazynu, używając do tego tabletów,
  • zamawianie z magazynu: pracownicy mogą używać aplikacji inwentaryzujacej (ewidencyjnej) na urządzeniu mobilnym POS, żeby wysłać przedmiot do kolejki, a zamówienie zostaje odebrane przez innego pracownika i przedmiot zostaje dostraczony prosto do rąk klienta,
  • system treningowy, zapewniający bezproblemowe zmienianie wersji treningowej i normalnej w POS-ie podczas codziennych czynności,
  • różne typu personalizacji dostosowane do lokalnych przepisów prawnych i wymagań fiskalnych, na przykład  poprzez tworzenie specjalistycznych faktur fiskalnych, które są wymagane przez lokalne prawo.

 

Współpraca i innowacja

 

Można stwierdzić, dzięki współpracy adidas i LS Retail, wypracowano nowy sposób kupowania, który w najbliższych latach będzie zmieniał na lepsze doświadczenia zakupowe klientów. Współpraca pomiędzy dwoma firmami jest oparta na wspólnych poglądach dotyczących przyszłości handlu detalicznego – przyszłości, w której doświadczenie klienta znajdzie się w centrum technologicznych zmian i innowacji. Dominik Meier jest bardzo zadowolony z efektów współpracy i jedną z najważniejszych kwestii podniesionych podczas conneXion w Madrycie, było: ?Mobilny POS i wynalazek aplikacji z magazynem dostępnym od ręki, spełnia zadanie ?trzech C?, które są fundamentalne dla firmy adidas, czyli: Collaboration, Creativity and Confidence (Współpraca, Keatywnośc i Pewność Siebie).?

 

Martin Walz, CoE Handlowych Rozwiązań Biznesowych w adidas rozpoczął pracę z LS Retail 10 lat temu. W maju 2014 był jednym z mówców na konferencji  LS Retail  conneXion, podczas której zaprezentował, jak firma adidas wzmocniła i rozwinęła swoją strategię  omnichannel, dzięki rozwiązaniom zaoferowanym przez narzędzia LS Retail.

Dominik Meier, Senior Software Engineer w adidas, pracował nad wdrożeniami Microsoft Dynamics NAV przez ponad 10 lat. W kwietniu 2017 był jednym z głównych mówców podczas conneXion, gdzie opowiedział o wdrażaniu innowacyjnej technologii dostarczanej przez LS Retail.

Artykuł został przygotowany w ramach współpracy co-marketingowej LS Retail na podstaw tekstu: https://www.lsretail.com/customers/adidas/autor: LS Retail

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *